… la ce a rămas în urma acțiunii de scoatere a gardurilor vii, cel puțin din zona Aleilor Parcului și Zorilor, vom constata că cam dispărut acea delimitare care se făcea între parcările de reședință sau nu și spațiile verzi din imediata lor proximitate, delimitare care se făcea tocmai prin existența acelor garduri vii. Și cum majoritatea conducătorilor auto preferă să-și parcheze autoturismele „cu spatele”, există riscul de a nu mai aprecia corect spațiul de parcare, astfel încât multe autovehicule ajung cu roțile din spate pe spațiul verde. Nu toate acestea sunt dotate cu camere de marșarier, nu toți conducătorii știu să interpreteze corect imaginile din oglinzile retrovizoare, ir senzorii de parcare sunt total ineficienți.
O soluție în acest caz, ar fi montarea de limitatoare din cauciuc, sau punerea unor borduri la marginea dinspre spațiul verde a locurilor de parcare din parcările de reședință și, de ce nu și din celelalte parcări. Dacă cineva din partea instituției ce dumneavoastră o conduceți, ar da o tură prin locurile de unde s-a scos gardul viu și unde sunt parcări, ar constata cu stupoare că foarte multe mașini au „pătruns” cu jumătate din lungimea lor pe spațiul verde.
O astfel de situație poate fi regăsită și în cazul aleilor cu un singur sens, de unde, tot la fel, a fost scos gardul viu, că s-a format pe spațiul verde o a doua bandă de circulație și dacă înainte puteau trece două mașini alternativ, acum situația e puțin schimbată, aceleași două mașini, pot rece una pe lângă cealaltă, pe spațiul verde…
Acest website folosește cookies pentru a îți oferi cea mai bună experiență de naviggare. Informațiile legate de cookies sunt stocate în browser-ul tău și îndeplinesc funcții precum recunoașterea ta atunci cțnd revii pe site-ul nostru și ajutarea echipei noastre pentru a înțelege ce secțiuni din website îți par cele mai interesante sau utile.